onsdag 7 juli 2010

Grattis!

Grattis till oss.. idag går vi in i v.18! :)
Wow.. nu är vi snart halvvägs!.. tror att jag har sagt det varje vecka nu.. :)
Det känns bra.
Förresten.. jag TROR att jag kände bebisen sparka igår.. Det var när jag la mig i sängen på rygg.. då var det som att det tvärsprattlade till.. typ som att jag råkade väcka bebisen.. haha. Nej.. jag vet inte.. men hur vet man säkert att det är bebisen man känner och inte tarmrörelser eller gaser eller.. ? Det är svårt att veta.. men det är ju trots allt första gången jag är på tjocken så det kanske dröjer ett tag till innan jag kan känna nåt och veta säkert.. ja.. det får vi se! :D
Nu ska jag fortsätta jobba!
Måste bara säga att jag är så avundsjuk.. min guddotter och hennes familj åker eller har åkt till London. Det var tänkt att jag och Johan skulle följa men det blev inte så.. men jag hoppas vi ska kunna åka nån annan gång.
Sen så hoppas jag förstås att de som har åkt har roligt och att de har bra väder! :)
Puss hej!

3 kommentarer:

Jossan sa...

Det var säkert bebisen! ;)
Såg att det stog på den där grejen där det står i vilken veckan du är att du kunde känna bebisens rörelser.
"Oj, nu känner jag bebisens rörelser!" Låter som något du skulle ha kunna sagt :)
Snart ultraljud också! :D

Sara sa...

Jag hoppas att det var bebisen! :) Det känns i alla fall bra att tro att det var bebisen! :P
Ja.. jag såg också det sen när jag hade skrivit inlägget. haha.
Haha.. ja.. jag sa ungefär så igår då jag pratade med Johan.. för det var ganska kul.. jag låg i sängen och pratade med Johan och då säger han "hur mår bebisen idag då?".. Precis då känner jag sparkarna.. jag gissar att det kanske betydde.. "jag mår bra här inne" :D

Jenny Li sa...

Jo, vi hade det jättebra i London. Underbart, men HETT!!! Över 30 grader i storstad känns som att gå omkring i en ugn... Många pubar blev det! :-D